Pershawol

اولین و بزرگترین فن بیس فارسی زبان شاینی

Pershawol

اولین و بزرگترین فن بیس فارسی زبان شاینی

Pershawol
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

The Sea of Hope

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳ ق.ظ

 

لینک دانلود

 

EP01

Download - PerSub

EP02

Download - PerSub

EP03

Download - PerSub

EP04

Download - PerSub

EP05

Download - PerSub

EP06

Download - PerSub

EP07

Download - PerSub

EP08

Download - PerSub

EP09

Download - PerSub

EP10

Download - PerSub

EP11

Download - PerSub

EP12

Download - PerSub

  • persian shawol

نظرات  (۱۱)

سلام من هر دفعه میخوام زیرنویس قسمت 3 رو دان کنم و میره اون صفحه که کد وارد کنم میزنهکد درست وارد نشده با اینکه درسته امکانش هست لینک مستقیم بزارید یا یه لینک دیگه قرار بدید؟

 

پاسخ:
مرورگرت رو عوض کن

خیلی ممنون از زحمتتون

سلام مجدد. قسمت ۸ هم اجرا نمیشه. بعد از دانلود فایل ناشناسه. لطفا چک کنید. ممنون

سلام. خسته نباشید. لطفا فایل قسمت ۷ رو بررسی کنید. ۳ بار دانلود کردم ولی اجرا نشد. ممنونم

پاسخ:
من دوباره دانلودش کردم تست کردم هیچ مشکلی نداره اگر فایلی که دان کردی فرمت نداره خودت رینیم اش کن به اخرش .mp4  اضافه کن تا مشکلش حل بشه 

زیرنویس قسمت 6 باز نمیشه لطفا درست کنید

پاسخ:
خراب نیست هنوز اماده نشده بود الان لینکشو گذاشتم

زیرنویس قسمت ۶باز نمیشه لطفاً درستش کنید

قسمت 5 هنوز نیومده؟

 

پاسخ:
اومده

مرسی

پاسخ:
خواهش

😂😂اشتباه تایپی بود 

کی *؟؟؟؟

پاسخ:
الان

سلام قسمت 4 رو کجا میزاریم؟؟

پاسخ:
همین دور و برا

مرسیییی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی